Followers

Saturday 15 October 2011

I need you to need me.

Special thanks for photos for a really talented photographer & blogger.


Jestem smutna, nie wiem, czemu.
Może zmęczona, zestresowana... Sama w to nie wierzę, może inni się dadzą w to wrobić.
Malinka wyjeżdża na tydzień... Nie poradzę sobie bez niej. Nie teraz.
Nie wiem, co ze mną.
Chyba za dużo się dzieje. Chyba za bardzo gubię siebie.
Post po polsku to też przełom.


And my head told my heart:
"let love grow".
But my heart told my head
"this time no, this time no..."


11 comments:

  1. glowa do gory kochana ;-) bedzie dobrze !

    ReplyDelete
  2. You have such an amazing face, so charming for your smiles, just can’t see enough ,amazing eyes, so impressive without words. .the vibe is absolutely amazing.
    romwe streetfashion blog,pay a visit?kisses

    ReplyDelete
  3. ale sliczna jestes, obserwuje;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Fajny blog;p Musze przyznać, że bardzo mi się podobają Twoje włosy;p

    ReplyDelete
  5. tak ,tak z Bielska jestem :D a ja Cie kojarze, andrea ? ej kurcze, chyba w zeszlym roku chodzilas na religie do kosciola ewangelickiego w starym bielsku ! dobrze kojarze ? pozdrawiam , piekne zdjęcie ;*

    ReplyDelete
  6. Magiczne zdjęcie :)
    Tak, Bielsko i jestem dumna z tego, że mieszkam obok tego miasta :D
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  7. Really nice pic!!!

    Thanks for your comment in my blog!!

    xoxo

    ReplyDelete
  8. 'don't worry be happy' ;)

    ReplyDelete
  9. You look so lovely!
    Thanks for visiting my blog :D

    ReplyDelete